kingfilm

دانلود فیلم و سریال(kingfilm.in)

kingfilm

دانلود فیلم و سریال(kingfilm.in)

دانلود فیلم ،دانلود فیلم با لینک مستقیم ،دانلود سریال ،دانلود سریال با لینک مستقیم ،دانلود رایگان فیلم ،دانلود فیلم جدید ،دانلود فیلم خارجی

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم A Girl Walks Home Alone at Night 2014 با کیفیت BluRay 720p

| محصول: امریکا| حجم: 650 مگابایت|

حتما این فیلم ایرانی رو ببینید

A Girl Walks Home Alone at Night

منتشر کننده فایل: کینگ فیلم

اطلاعات بیشتر فیلم: IMDB

ژانر فیلم:  ترسناک،رمانتیک،هیجان انگیز

امتیاز فیلم: 7.3

محصول فیلم: امریکا

زبان فیلم: فارسی

کیفیت فیلم: WEB-DL 720p

فرمت فیلم: MKV

انکودر فیلم: Ganol

حجم فیلم: 700 MB

کارگردان فیلم: Ana Lily Amirpour

بازیگران فیلم: Sheila VandArash MarandiMarshall Manesh

خلاصه داستان فیلم : فیلم «دختری تنها در شب به خانه می رود» که به عنوان اولین فیلم ایرانی خون آشام در ژانر وسترن شناخته می شود، اولین فیلم بلند کارگردانش آنا لیلی امیرپور است.

این فیلم به شکل سیاه و سفید تیره و بر اساس کتاب داستانی استادانه و مصور نوشته خود امیرپور، ساخته شده است. شیلا وند در این فیلم نقش دختر خون آشام را بازی می کند.

شیلا وند می گوید: «فیلم درباره یک خون آشام تنها است که خود را در یک شهر تخیلی به نام بد سیتی (شهر بدها) درایران می یابد. این شهر پر از افراد حاشیه ای جامعه همچون روسپیان، دلالان سکس و معتادان است و این خون آشام در این ویرانه جرقه ایی از عشق می یابد و رابطه ای غیر منتظره با یک پسر جوان که او هم در شرایطی متفاوت در این ویرانه گرفتار شده، شکل می گیرد. رابطه آنها طبیعتا عاشقانه می شود چرا که او خون آشام است و پسر، مانند او نیست. در نتیجه این یک داستان عاشقانه است در کنار یک وسترن ایرانی خون آشام.»

فیلم عمدتا روی عشق دو نفر تمرکز می کند: آرش یک جوانی که مدل مردی مثل جیمز دین را القا می کند و یک خون آشام تنها و مد روز که به عنوان «دختر» شناخته می شود و وقتش را دائما به سرگردانی در خیابانهای خلوت می گذراند. فیلم به زبان فارسی و با زیر نویس انگلیسی است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی